زندگی پر از عشق من و همسرمزندگی پر از عشق من و همسرم، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره
مژانمژان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

برای فرشته ام

رٍسم خانوادگى

1392/9/2 18:56
نویسنده : مژده
255 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم............. وای که چقدر دلتنگتم
نازنینم...... چندروزیه به این نتیجه رسیدم که دیگه نمیخوام اول درسم تموم بشه بعد
شما رو دعوت کنم بیای من و بابایی رو از تنهایی دربیاری خب خیلی از مامانا هستند
که هم بچه دارند هم درس میخونند امسال محرم که با همسری بیرون میرفتیم تو دسته ها
همش نینی های بامزه وتوپولی دلمونو میبردن تازه چند روز پیش رفته بودم خونه مامانم
که محمدرضا (داداشم که از خودم 1سال و نیم بزرگتره) میگفت من دلم میخواد دایی بشم
سال دیگه بدون بچه بیای خونه راهت نمیدم!!!!!!

آره فیسقیلی سال دیگه خونمون آماده میشه
انشاالله یه خونه خوب فقط تو از خدا جون اون بالا بهش نزدیکی بخواه که اونی که
بزرگتره بشه البته اگه به صلاح مونه دیگه خیلی عالی میشه اگه اون خونه که بزرگتره
بتونیم بریم همونجا حداقل 3تابچه میارم به همسری میگم من مامانم 3تا بچه داشته
مامان بزرگمم 3تابچه داشته مامان مامان بزرگمم 3تا بچه داشته پس منم باید 3تا بچه
داشته باشم بابایی هم کلی ذوق میکنه میگه راست میگی یا داری شوخی میکنی؟تعجبمنم میگم
نه خیلی هم جدی هستمفرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان نی نی
2 آذر 92 23:50
سلام عزیزم منم شمارو لینک کردم ممنون که بهم سرزدی من همون مامان و بابای منتظر نی نی هستم ایشاله هر وقت که تصمیم گرفتی زود زود نی نی بیاد پیشت
مامان نی نی
3 آذر 92 13:58
سلام عزیزم نم شمارو لینک کردم ایشاله دوستای خوبی برای هم باشیم[پاسخ خیلی ممنون عزیزم حتما همین طور میشه
الهام
14 آذر 92 22:25
سلام ایشالله سال دیگه ماه محرم نی نی بغلت باشه عزیزم. ممنون که سرزدی .
مامی سارا
19 آذر 92 23:22
سلام عزیزم امیدوارم سال دیگه 3 قلو بیاری تا این همه انتظار جبران بشه شوخی کردم ولی بهترینا رو برات ارزو میکنم به منم سر بزن
مژده
پاسخ
خودم که خیلی دوست دارم 3قلو عالیه مخصوصا 2تا دختر 1 پسر ولی هرچی خدا بده خوبه
معصومه
24 آذر 92 11:31
سلام مژده جان خوبی؟ ان شاالله زودی مامان میشی.. مامان سه چهارتا نی نی فسقل قد و نیم قد
مژده
پاسخ
مرسی عزیزم من خوبم خیلی ممنون از طرف من حسین جان ببوس
مامانی
19 بهمن 92 0:10
سلام مامان مهربون من همیشه به شما سر میزنم میشه شما هم به من سرس بزنید؟
مژده
پاسخ
سلام عزیزم ببخشید که یه کم دیر شد چشم حتما بهتون سر میزنم