زندگی پر از عشق من و همسرمزندگی پر از عشق من و همسرم، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره
مژانمژان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

برای فرشته ام

اللهم لبیک

1391/12/12 19:17
نویسنده : مژده
272 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته نازم سلام

از اینکه اینقدر دیر به دیر میام خیلی معذرت میخوام آخه من خیلیییییییییییییییییییییییییی تنبلم ولی الان واست کلی حرف آوردم مهم ترین خبر اینکه من و بابایی پس فردا یعنی دوشنبه داریم میریم مهمونی خونه خدانیشخند

باورم نمیشه ولی ان شا الله اتفاق می افتهقلب

من اونجا از خدا اولین چیزی که میخوام اینه که به وقتش یه فرشته کوچولوی سالم به من و بابا جوادی بده از بابا جوادی هم که پرسیدم اونم آرزوش همینه ولی واسه هیچ کدوممون اصلا مهم نیست که این فرشته دخملی باشه یا پسملی اصلا مگه آدم میتونه بگه من فقط دختر میخوام یا اگه پسر نشه دوسش ندارم؟؟؟؟؟؟منو جوادی از خدای مهربون فقط میخواهیم که بچمون سالم و صالح باشه فقط همین

عمو مجید و زن عمو ومهدیس دو روز پیش رفتن میگن اونجا قیمتا خیلییییییییییییی بالاست البته منو بابایی از قبل کلی خورده ریز و پیرهن و پارچه از همین جا خریدیم من میخوام از اونجا فقط یه لباس سر همی اسپرت که هم دخترونه باشه هم پسرونه بخرم و بمالم به کعبه که تبرک بشه واسه فرشته ای که خدا قراره بهمون بده سوغاتی بیارم(میبینی مامانی من  حتی وقتی هنوز نیومدی هم از همه بیشتر به فکر تو عسلی هستمچشمک)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)