زندگی پر از عشق من و همسرمزندگی پر از عشق من و همسرم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
مژانمژان، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

برای فرشته ام

هدیه الهی

1394/9/15 22:42
نویسنده : مژده
656 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداوند بخشنده مهربان

الهی هزار مرتبه شکر خدا جون عاشقتم خیلی زیاد خیلی ممنون خییییییییییییلی ممنونم بازم منو مث همیشه دیدی بازم تنهام نذاشتی

بازم بزرگی تو ثابت کردی بهم بازم آرزوم با  ارادت یکی بود

خدایا تو که از دل من باخبری من خودمم امیدی به بار اول باردار شدن نداشتم ولی کرم تو از امید من خییییییییییییلی بیشتره

الهی شکرت خدای خوبم ممنون بابت همه زندگیم همه الطافت همه خوشی ها و ناخوشیها و همین هدیه با ارزشت خودت نگه دارش باش

فرشته نازنینم سلام

الهی که من فدات بشم مامان قربونت بره آخه چه قدر تو خوبی چه قدر ماهی نازنینم قربون اون اخلاق خاکی و بی ریات بشم که ما تا دعوتت کردیم زودی اومد عشقم مطمئنم که این یه اخلاق تو وجودت اهل ناز و ادا نیستی میدونستی چقدر برام سخته دوریت چه قدر انتظار برام دردناکه الهی قربون فرشته حرف گوش کنم بشم خییییییییییییلی دوست دارم برام بمون

 

پسندها (1)

نظرات (0)