زندگی پر از عشق من و همسرمزندگی پر از عشق من و همسرم، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره
مژانمژان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

برای فرشته ام

خواب های خوشمزه

1392/11/2 18:54
نویسنده : مژده
251 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب نه پریشب  بود خواب دیدم حامله ام خودمم تعجب کردم انگار همین حالا بود تو همین خونه بودیم به جواد که گفتم اونم خوشحال شد  ولی مثل من تعجب کرد ولی از ته دل من خوشحال بودم  خواب بچه دار شدنم و زیاد دیدم ولی این اولین بار بود که خواب حاملگی مو میبینم خلاصه که هر وقت به آقا جواد میگم دیشب خواب دیدم میگه بله حتما خواب بچه دیدی باز. کاملا واضحه است که به من و رابطه ای که با فرشته ام دارم از حالا حسودی میکنند و با توجه به روحیه حساسی که داره فقط منتطره بعد از بچه دار شدن احساس کنه که توجه ام بهش کم شده دیگه واویلا....... البته شوخی میکنما من مطمینم جواد یکی از بهترین باباهای دنیا میشه

راستی میخواستم چند تا عکس از لباسایی که از مکه  برات خریدم و بذارم ولی نمیدونم چرا عکسا آپلود نمیشه لطفا اگه کسی علتشو میدونه بهم کمک کنید با تشکرچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مينا
23 دی 92 20:03
سلام ماماني، خيلي خوشحالم كه وبلاگت را ديدم، منم دقيقا مثل شمام، عاشق ني ني، ولي فعلا درس مي خونم، اميدوارم مرفق باشي و خدا هر وقت صلاحه ني ني خرشگل بهمون بده ؛)
مژده
پاسخ
سلام مینا جان عزیزم منم از اینکه یکی مثل خودم برام کامنت گذاشته خوشحال شدم امیدوارم به وقتش خدا به جفتمون نینی های نانازی بده
مامی سارا
29 دی 92 12:47
سلام مژده جون امیدوارم خوابات به واقعیت بپیونده عزیزم باید سایز عکسا رو کوچیک کنی روی عکس بورو بعد ctrl+e رو بزن صفحه ای که باز شد بالا سمت چپ image بزن بعد ctrl+w بزن 2تا گزینه اول سایز عکسارو تغییر میدن(stretch) هر 2 تا عدد 100 رو نشون میدن جفتشونو 50 کن بعد ok بزن و بعد file بالا سمت چپ و بزن عکسو یه جا save کن حالا میتونی اپلودش کنی اگه بازم نتونستی بهم بگو
مژده
پاسخ
عزیزم بی نهایت ازت ممنونم مشکلم حل شد