زندگی پر از عشق من و همسرمزندگی پر از عشق من و همسرم، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره
مژانمژان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

برای فرشته ام

سوغاتی های مکه

1392/11/6 19:59
نویسنده : مژده
642 بازدید
اشتراک گذاری

زردسلام نینی قشنگم خوبی؟ اون بالا ها خوش میگذره؟ بعد تقریبا 1 سال که بهت گفته بودم تو وبلاگت لباسایی که از مکه برات با بابایی خریدم و میذارم بالاخره با کلی مشقت موفق شدم همین جا هم از راهنمایی مامی سارا ممنونم که کمکم کرد خب برای دیدن عکسها بفرمایید ادامه مطلب

سبزسفیدسفیدنارنجیقرمززرداین  سه تای آخرسلیقه خودمه

اون سفیده که کروات داره سلیقه همسری هستش

تام و جری  هم سلیقه جفتمون

به جز همون پیرهن و سارافون بقیه لباسارو سعی کردم رنگ و مدش طوری باشه که هم دخترونه باشه هم پسرونه که بتونی همشو استفاده کنی همشونم به طور مستقیم به پارچه سیاه و حتی خود سنگ های کعبه متبرک شده عزیزم امیدوارم  روزی برسه که این لباسهارا تو تن خودت کنم عکساشو اینجا برات بذارم. 

 

پسندها (1)

نظرات (7)

ستاره
30 دی 92 19:36
جانم. چه لباسای نازی. دست باباش درد نکنه. ایشالا هرچی زودتر نینی میاد تو بغلت
مژده
پاسخ
Mer30 azizam cheshmat ghashang mibine
مامان نی نی
1 بهمن 92 13:48
وای که چقدر خوشگلن دلم ضعف رفت ایشاله نی نی زود بیاد بپوشه تو تن خوشگلش
مژده
پاسخ
مرسی خانمی انشاالله نینی شما هم زودی زمینی بشه من بیام عکسای سیسمونی شو ببینم کیف کنم
مامان نی نی
1 بهمن 92 14:59
عزیزم واسه کاسه یخی دو تا کاسه که برن تو همو انتخاب کن منارش سبزیجات دلخواه بریز بعد اب مقطر توش بریز بزار تو فریزر تا یخ بزنه ایشاله پاگشایی خوبی بشه
مژده
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم دستت درد نکنه
معصومه
12 بهمن 92 22:38
چه خوشگلن..مبارک باشه نمیدونسم حاجیه خانومم شدی..خوش بحالت عاشق سرهمی پاچه کوتاهه شدم خیلی نازه..البت همشون قشنگن
مژده
پاسخ
معصومه جان پس معلومه وب منو با دقت دنبال نمی کنی یا سال پیش اسفند ماه رفتم با همسری تو وبم اعلام کردم چشمات قشنگ میبینن عزیزم
مامانی
15 بهمن 92 20:58
سلام حاجیه خانوم زیارت قبول ایشالله بچتون به خوشی بپوشه من شما رو لینک کردم خوشحال میشم هم من رو لینک کنید هم بهم سر بزنید ونظرتونو بگید منتظرتون هستم ممنون جهت قدردانی سه تا صلوات برای عاقبت بخیری و سلامتی نی نی تون
مژده
پاسخ
سلام خانومی شرمنده خیلی منونم عزیزم منم شمارو هم لینک کردم هم سر زدم هم نطر گذاشتم
مامی سارا
20 بهمن 92 23:34
وای چه لباسای قشنگی نی نی و باید توشون دید تا خوردنی تر بشه مژده جون ایشالا به شلامتی ازشون استفاده کنه
مژده
پاسخ
مرسی عزیزم نظر لطفته گلم
گروه طراحی سیاه و سفید
28 بهمن 92 17:50
http://www.niniweblog.com/commenting/?blogid=roozayezendegienin&postid=104&timezone=33042