زندگی پر از عشق من و همسرمزندگی پر از عشق من و همسرم، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره
مژانمژان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

برای فرشته ام

یا شافی...

1393/1/27 15:37
نویسنده : مژده
721 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا الهی شکرت  ناشکری نمیکنم ولی من طاقت غم ندارم خدایا چی شده چرا یه دفعه این همه غم باهم عمو احمدم مرد خاله زهرم سرطان سینه گرفته امروزم که بهم گفتن بابابزرگم سرطان داره حالش خوب نیست تو جا خوابیده خدایا تورو خدا من فقط همین یه بابابزرگو دارم ازم نگیرش خدا جونم خدای خوبم بابا بزرگم هنوز نتیجه اش و ندیده فقط 4 تا نوه داره ای خدا یک سال بابا بزرگمو نگه دار تا لاقل یکی از نتیجه هاشو ببینه خدایا تو اگه بخوای میتونی میتونی مگه نمیگن عمر دسته خداست خب من اومدم ازت بخوام از ته دل از عمر من کم کن بذار رو عمر آقاجونم خدایا من از دکترها چیزی نخواستم اومدم از تو که اصل کاری التماس میکنم  سایه بابابزرگم بالا سرم باشه دوستای گم هرکی این متن خوند ازش اتماس دعا دارم واسه شفای بابابزرگم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سمیه
23 بهمن 92 17:27
عزیزم خیلی ناراحت شدم.انشاالله حال پدربزرگت خوب بشه
مژده
پاسخ
ببخشید اگه باسه ناراحتیت شدم عزیزم خدا را شکر الان حالش بهتره
مامانی
26 بهمن 92 14:38
ایشالله رخت سلامتی بر تن پدر بزرگت ببینیم عزیزم ایشالله خداوند شفاشون بده
مژده
پاسخ
ممنونم دوست مهربونم
معصومه
28 بهمن 92 19:59
ان شاالله که خوب میشن ب حق علی.. دعاشون میکنم.. حق داری عزیزخودمم همش توو همین توهمم نکنه بازم نی نی دارم..
مژده
پاسخ
مرسی عزیزم خدا رو شکر حال پدر بزرگم بهتره
مامی سارا
1 اسفند 92 10:02
عزیزم امیدوارم حال خاله زهرت و بابا بزرگت خوب بشه ایشالا هیچوقت غصه تو زندگیت نیاد اینو هم من هم ارشا جونی از خدا میخوایم مراقب خودت باش عزیزم
مژده
پاسخ
خیلی ازت ممنونم مامی سارا مهربون قربون ارشا کوچولو بشم من
مامی سارا
16 فروردین 93 10:09
با ارزوی ۱۲ ماه شادی ۵۲ هفته خنده ۳۶۵ روز سلامتی ۸۷۶۰ساعت عشق ۵۲۵۶۰۰دقیقه برکت ۳۱۵۳۰۰ثانیه دوستی سال نو مبارک دوست خوبم
مژده
پاسخ
ممنونم ازت سارای مهربون امیدوارم امسال برای شما و همسر و نینی قشنگت پر از برکت و شادی باشه