زندگی پر از عشق من و همسرمزندگی پر از عشق من و همسرم، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره
مژانمژان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

برای فرشته ام

سالگرد ازدواج

1393/2/23 13:57
نویسنده : مژده
628 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گوگولی مامانی خوبی جیگمل من؟ امروز 13 رجب تولد اولین امام شیعیان دنیا امام علی علیه السلام و روز  پدر هستش تازه تولد دختر عموت مهدیس خانومم هست تازه دیروزم سالگرد ازدواج منو بابایی بودبغل خلاصه که به قول عمو مجیدت که دیشب میگفت کم پیش میاد این جور مراسم تو مراسم بشه ها خندونک

جات خالی دیشب رففتیم تولد بازی کردیم  مهدیسم یه لباس عروس خریده بود واسه عروسی عمه زهرا کلی پوشید و باهاش ذوق کرددلغک

یه چند وقتی میشه که دارم اساسی به اومدنت فکر میکنم مامانی  به نظرم از دی ماه همین امسال دیگه باید تشریف بیاری آخه من دیگه طاقت دوریه شما رو ندارم به بابایی هم گفتم اونم موافقه به احتمال قوی از همین امسال اگه خدا بخواد میای تو دل مامانی عزیزم ولی نبینم ناز کنی هی مامانی رو چشم انتظار بذاریا آفرین گلمبوس

اینم عکس مهدیس با لباس عروسش:

 

پسندها (10)

نظرات (5)

سمانه
24 اردیبهشت 93 1:34
ایشالله که نی نی نازتونو امسال بغل بگیرین سالمو صالح
مژده
پاسخ
ان شالله مامانی خوب شما هم یه دونه بیار بچم تنها نمونه دیگه
الهام مامان امیر علی جون
24 اردیبهشت 93 21:52
آرزویم این است : نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز و به اندازه هر روز تو عاشق باشی عاشق آنکه تو را می خواهد و به لبخند تو از خویش رها می گردد و تو را دوست بدارد به همان اندازه . . .
مژده
پاسخ
مامی سارا
25 اردیبهشت 93 2:12
عزیزم ایشالا نینی خوشگلت هر چه زودتر به سلامتی میاد و تو دلی مامانش میشه
مژده
پاسخ
ایشالله میشم یه خانواده این قدی
مامانی حلما
25 اردیبهشت 93 12:34
سلام ممنونم که اومدی پیشمون ولی بدون نی نی صفا نداره انشاالله که خدا یه نی نی ناز و توپولی بهتون هدیه کنه . سالگرد یکی شدنتون هم مبارک
مژده
پاسخ
حالا شما این چند وقت و مارو همین جوری تحمل کن مامان حلما خانوم دیگه بالاخره دامن منم یه روز سبز میشه
معصومه
27 اردیبهشت 93 11:20
سالگرد ازدباجتون مبارک مژده ای... خوبی عزیز؟ ان شاالله نی نی زودی میاد به امید خدا..
مژده
پاسخ
به به معصومه خانوم بابا چه عجب ما شمارو تو فضای مجازی دوباره زیارت کردیم(مرسی عزیزم از دعای خیرت)