زندگی پر از عشق من و همسرمزندگی پر از عشق من و همسرم، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره
مژانمژان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

برای فرشته ام

اریبهشت ماه من است....

1393/2/18 11:47
نویسنده : مژده
764 بازدید
اشتراک گذاری

سفره هفت سینم را می چینم تا بهار را در اردی بهشت تحویل بگیرم...
آغاز سال جدید من از اردی بهشت است...
اردی بهشتی که نه مانند فروردین زمستانی است و نه مانند خرداد تابستانی...
ماهی ست خالص و خاص در قلب بهار بدون هیچ گرایشی...
و این است اعتدالی ترین بهار....

کلا اریبهشت ماه شانس منه تو این ماه  هم به دنیا اومدم هم ازدواج کردم  کسی چه میداند شاید در همین ماه هم بچه دار شوم یا بفهمم که باردارم...

امروز بیست وسومین بهار زندگیمو جشن میگیرم نمیدونم بهار سال بعد کنارم هستی فرشته کوچولوم یا نه دیشب بازم اومدی به خوابم روژین قشنگم قربون اون موهای فرفریت برم که به خودم رفته  بود موهاتو خرگوشی بسته بودم نمیدونی چقدر اروم بودی وقتی بغلت کردم جیگرم حال اومد تازه یه آبجی هم داشتی که رنگ موهاش قهوهای بود و چشماشم بادومی.... اولش میگفتم بهش نیایش ولی بعد یادم افتاد اسم دختر دومم موژان بود نمیدونید چه کیفی میکردم با این دوتا دخملا قربون اون پوست سفید و نرمت برم روژین جونم شب تولدم عجب خواب قشنگی دیدم خیلی مزه داد....

پسندها (1)

نظرات (3)

مامی سارا
3 اردیبهشت 93 10:01
خاله جون اتاقمو بیا ببین
مژده
پاسخ
ببخشید خاله جون ولی من که اومدم و نظرم دادم ابار دیگه هم اومدم به به به این سلیقه
مامان نی نی
4 اردیبهشت 93 14:32
تولدت مبارک عزیزم ایشاله همین ماهم نی نیت بیاد پیشت و شادیت تکمیل بشه عزیزم
مژده
پاسخ
ممنونم عزیزم
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
17 اردیبهشت 93 22:14
مژده
پاسخ
لطف کردی عزیزم