زندگی پر از عشق من و همسرمزندگی پر از عشق من و همسرم، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره
مژانمژان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

برای فرشته ام

اردیداد من....

1393/2/31 18:16
نویسنده : مژده
633 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من اومدم دوباره...

یه چند روز اینترنت نداشتم تازه اون موقع بود که فهمیدم چقدددددددددددددددددر به اینجا .وابسته  هستم خلاصه حسابی خمار بودم علت قطع اینترنتم این بود که همسری اینترنت مغازه شون و رفتن سرعتشو بردن بالا منم گفتم پس من چی؟گریهکه در جواب فرمودن: آخه واسه فیس بوک و نی نی دیدن سرعت میخوای چیکار؟ ولی شوخی میکردا خودش دنبال کاراش بود واسه همین فعلا اینترنت من قطع ولی امروز دیگه دلم طاقت نیاورد رفتم مغازش وایمکس شو بر داشتم اومدم خونه وای که چقدر خوبه سرعتش دیگه پسش نمیدمشیطان

حالا اینارو بیخیال گوگولی من چطوره؟ یه اسم واست انتخاب کردم مامانی تا وقتی به دنیا بیای میخوام با این اسم صدات کنم اردیداد تلفیق اردیبهشت و داد آخه من بدجور عاشق اردیبهشتم مامانی .

پسندها (8)

نظرات (7)

غزل , باباییش
1 خرداد 93 11:26
سلااااااام . خخخخخخخخخ افرین کار باحای کردی منم یه مدت وایمکس باباییو زدیدم خیلی حال میده نت دزدی ... تازه همش بهش میگفتم روتو زیاد کنی هی میدانلودم ...خخخخخ .... من ادت میکنم تازشم ....
مژده
پاسخ
سلام عزیزم منم شمارو ادیدم
مامان زهرا
3 خرداد 93 19:43
سلام مژده جان تبریک میگم الهی که به سلامتی .خانمی اسمی که انتخاب کردی قشنگه ولی تلفظش خیلی سخته .الهی که نامدارباشه .
مژده
پاسخ
آره مامانی یه کم سخته ولی عوضش منحصر به فرده
مامی سارا
4 خرداد 93 21:33
خاله جون لباسای جدید ارشا جونی و دیدی؟
مژده
پاسخ
بله مامانی دیدن خیییییییییییییلیییییییی قشنگ بود به خوشی بپوشه
مامی سارا
15 خرداد 93 23:17
خاله جونی من دنیا اومدم بیا منو ببین
مژده
پاسخ
عزیزم قربون اون روی ماهت برم من
معصومه
19 خرداد 93 16:48
اسم قشنگیه عزیزم.. ان شاالله میزاریش از نی نی خبری نیس هنو؟
مژده
پاسخ
مزسی مامانی نه هنوز نینی ندارم ولی بالاخره منم نینیم میاد
مامانی
19 خرداد 93 20:09
سلام.توفیق الهی نصیبتان شده شریف بیارید.منتظرتونیم
مژده
پاسخ
چشم حتما
مامی سارا
16 تیر 93 22:55
مژده جونم چرا نمیای دلم برات تنگ شده
مژده
پاسخ
قربون معرفتت عزیزم سرم شلوغ بود این مدت علتشو نوشتم ولی از این به بعد جبران میکنم