زندگی پر از عشق من و همسرمزندگی پر از عشق من و همسرم، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره
مژانمژان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

برای فرشته ام

رژیم مژده و پیش بینی چهره آینده فرشته

1393/7/10 16:13
نویسنده : مژده
613 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به فرشته نازنین خودم خوبی مامانی؟!

مامانی هم خوبه دانشگاه شروع شده 20واحد برداشتم که زودتر کلکش کنده شه 4روز در هفته هم کلاس دارم همش صبح زودهگریهخلاصه که بعد از سه ماه بخور و بخواب خیلی سخته صبح زود بیدار شدن وای از چاقیم بگم که دیگه کم کم دارم میترکمسبز آخه این سه ماهه اصلا فعالیت نداشتم فقط تو خونه بودم پای نت واسه همین به قول بابایی گامبو شدم دیشب بابایی اومد خونه بهش سلام دادم اونم گفت سلام تپله تپلها!!!!!خندونک منم کلی غصه خوردم(البته الکی بیشتر خنده ام گرفت)چند روز پیش دوباره میخواستم رژیم و ورزش و شروع کنم که شبش که بابایی اود دیدم یه دستش یه جعبه شیرینی تره!!!!!یه دستش یه مشماع بستنی سنتی وبستنی میوه ای!!!!!!سوتخب اینها همش نشونه است نشونه اینکه کاینات تمیخوان من لاغر بشممتنظراز اون روزم همش کارهاش زیاد شده ناهار ها نمیاد خونه من بیچاره را با اون شیرینی های تو یخچال تنها میذاره ترسوخب مگه من بیچاره چقدر اراده دارم از شدت تنهایی رو به خوردن شیرینی میرمخوشمزه ولی واقعا دیگه این شیرینی ها که تموم بشه میخوام برم باشگاه ثبت نام کنم یه رژیمم بگیرم و خودم به دوران اوجم برگردونمزیبا

راستی چند روز پیش یه سایتی پیدا کردم که عکس زن و شوهر و که توش آپدیت میکردی عکس بچه شونو پیش بینی میکرد منم عکس خودم و بابایی و دادم نتیجه شد عکس پایین که البته من فکر میکنم فرشته من خیلی زیباتر از این عکسه ولی خب برای سرگرمی سایت جالبی بود

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان
10 مهر 93 16:26
نمیدونم نظر قبلی ثبت شد یا نه چون ی دفه نتم قطع شد
مژده
پاسخ
نگران نباش عزیزم ثبت شده بود من یادم رفت تایید کنم
غزل , باباییش
14 مهر 93 14:28
سلام خوبی ؟؟؟ من خیلی وقته هی سرم شلوغ میشه اما هستم دیگه ... اومدم کلی مطلب جدید خوندم ... خوبی ؟؟؟ همسری بهتر شده ؟؟؟؟
مژده
پاسخ
سلام عزیزم من خوبم ممنون همسری هم خدا رو شکر خوبه خوب شده مرسی که بهم سر زدی