زندگی پر از عشق من و همسرمزندگی پر از عشق من و همسرم، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره
مژانمژان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

برای فرشته ام

دومین سری لباسای جدید نی نی قشنگم....

1393/8/1 20:53
نویسنده : مژده
556 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته نازنینم  خوبی مامانی تو بهشت بهت خوش میگذره؟ خوب این چند ماه هم قدر آسمونی بودنت و بدون چون مامانی میخوام آخر سال دعوتت کنم بیای زمین بشی فرشته زمینی من آخه دیگه دلم برات یه ذره شده  بازم برات لباس خریدم یه وقت ها واقعا نمیتونم خودموکنترل کنم وقتی لباس بچه میبینم دلم ضعف میره مامانی این بلوز شلوار رو 2 یا سه ماه پیش گرفتم برات عاشق متنش شدم ترسیدم تا تو بیای دیگه از این مدل گیرم نیاد واسه همین خریدمش

این دوتا سر همی هم ماهه پیش واست از جمهوری گرفتم صورتیه رو به نیت پریا دختر  نیلوفر  گرفتم  ولی وقتی اومدم خونه مهرش به دلم  نشست نتونستم بدم بهش گذاشتم واسه دختر خودم

پسندها (3)

نظرات (7)

مامان
1 آبان 93 23:48
وااااااااااااااااای چقدر نازن این لباسا ایشالله به زودی زود برای نی نی بپوشونی
غزل
5 آبان 93 12:04
نازه خیلی ... متنش هم باحاله ...ایشالا زود بیاد و با تن سالم بپوشه
مژده
پاسخ
ممنون غزل جونم ایشالله زودتر چشمام به جمال نینی شما روشن بشه
مامی سارا
5 آبان 93 14:50
مژده جون چه خوش سلیقه ای چه لباسای نازی خوش بحال نینی ایشالا به سلامتی بیاد و به شادی استفادشون کنه خواهری چرا دیگه به ارشا جونی سر نمیزنی منتظرتیم
مژده
پاسخ
عزیزم مرسی چشمات قشنگ میبینه ببخشید در گیر زندگی شدم درسام سنگین شده دیگه روزهاهم کوتاهه کم تر میرسم بیام سر بزنم از طرف من آرشا رو ببووووووووووووووووووووووووس
غزل , باباییش
18 آبان 93 14:57
کجایییییییییییییییییی بابا ...........
مژده
پاسخ
اومدم اومدم غزل جونم ببخشید دیر شد
غزل , باباییش
1 آذر 93 10:03
کجااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مژده
پاسخ
غزل , باباییش
8 آذر 93 13:24
خداییش اومدی حالتو میگیرم ... میخوای دیگه دوست نداشته باشم ؟ کجاییییییییییییییییییییییییی ؟؟؟؟؟ با زبون خوش بیا جواب بده ...
مژده
پاسخ
غزل عصبانی میشود.................... خب غزل جونم وقتی هیچ خبی نیست بیام از چی بگم از روزمرگی هام؟؟؟؟ الکی وقت مامانارو بگیرم من که هنوز نینی ندارم آخه
مامان نوشین والناز
20 آذر 93 8:00
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ میای لینک کنیم اگه موافقی خبرم کن