زندگی پر از عشق من و همسرمزندگی پر از عشق من و همسرم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
مژانمژان، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

برای فرشته ام

وباز هم اردیبهشت من آمد.....

1394/2/1 19:49
نویسنده : مژده
1,758 بازدید
اشتراک گذاری

اردیبهشت از آن ماهایی است که در آن

کوه میچسبد

دریا میچسبد

با دوستان در خیابان بودن میچسبد

در خانه بودن و ولو بودن زیر دست و پای مادر میچسبد

تمام رنگها برای پوشیدن خوبند

هوا جان میدهد برای عاشقی کردن 

وآنقدر این اردیبهشت برای همه چیز و همه کار دوست داشتنی ست که یک ماه برایش کم است و باید کم کمش شش ماه تمدید شود....

و چه زیباست که اردیبهشت از راه میرسد.....محبت

دوستای گلم سلام من اومدم باز هم دیر بازهم تنها باز هم بی خبری از نینی کوچولوم اصلا به خاطر همینه که کم میام دیر میام آخه اینجا نینی وبلاگه ماله نینی هاست  نه ماله مامان نینی که بیاد از روزمرگی هاش بگه دروغ میگم؟سوال

خونه جدیدم که بابایی همش میگه دوماه دیگه دوماه دیگه آماده میشه الانم که میگه تیر آماده میشهخطا خلاصه که فعلا قراره مرداد واسه نینی دعوت نامه میفرستیم

و اما خبر مهم اینکه دیشب بابا جوادی خواب دیده پسر دار شدهمتنظر بله چه عجب واقعا بهد 4سال بالاخره یه خواب از نینی مون دیدند واقعا .....میگفت خیلی هم خوشگل بود اونقدر که تعجب کردمخندونک موهای لخت مشکی تپلی رو شکم مامانش دراز کشیده بود... من که وقتی تعریف میکرد ضعف رفتم چند ماه پیشم مامانم خواب دیده بود بچمون پسره خواب دیده خدا به من یه پسر داده یه پسر سفید و صورت گرد و خوشگل میگفت تو رورویک بود و خیلللللللی مظلوم بود فقط نگاه میکرده وای نمی دونی وقتی اینا رو گفت قند تو دلم آب شد پسر من.......سفید......مظلوم......تو رورویک......قبل عیدم که مادر شوهرم خواب دیده بود پسر دار شدم فکر کنم جدی جدی فرشته آسمونیم یه پسمله الهی که سالم و صالح باشه 

پسندها (4)

نظرات (4)

✿✿مامی پدرام فینگیل✿✿
1 اردیبهشت 94 20:14
مژده
پاسخ
دوست عزیز ممنون که به وبم سر زدی
مامان
5 اردیبهشت 94 11:17
پس مژده جون با این خوابا دیگه کم کم باید آماده شی فک کنم نی نی داره میاد آخه منم اولش خواب دیدم بعد از چند روز فهمیدم که باردارم
مژده
پاسخ
وای راست میگی ؟؟؟؟؟؟؟من که بچه یهویی خیلی دوست دارم ولی باباش دوست داره رو برنامه باشه
مامان لیدا
1 مرداد 94 3:04
انشالا که پسرگلی تپل مپل, هرچه زودتر میاد بغل مامان جونش متن اردیبهشت عااالی بود عزیزم با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن حتما عزیزم چرا که نه خوشحال میشم
معصومه
3 آبان 94 9:32
سلام عزيزم..خوبي؟بيااااااااا كجايي؟ني ني نيومده هنوز؟ ذلم برات تنگ شده..
مژده
پاسخ
سلام خانوم خانوما چه عجب ازین طرفها! نه عزیزم از نی نی خبری نیست حسین و ببوس