زندگی پر از عشق من و همسرمزندگی پر از عشق من و همسرم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
مژانمژان، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

برای فرشته ام

سفر به مالزی

1393/12/15 13:02
نویسنده : مژده
723 بازدید
اشتراک گذاری

hello my baby.....!!!!!!!!عینک

 

 

 

بله دیگه من نه که یه مدت دور از خاک وطن بودم (حدودا یه هفته!!!!!)اینکه یکم زبان فارسی رو فراموش کردمخندونک

دوستای گلم سلام مامانای نازنین نینی های جیگر طلا همه و همه ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام

جای همتون خالی یه هفته رفتیم مالزی ترکوندیم خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی خوش گذشتقوی

نی نی جونم ببخشیدا ما بدون شما هی میریم سفر آخه هرکی بچه دار شده تنها نصیحتی که بهمون میکنه همینه که قبل بچه دار شدن همه گردشاتونو بریدنه

من و بابایی هم که حرف گوش کن داریم از آخرین فرصت های باقیمونده کمال استفاده رو میبریمخندونک

از مالزی که اومدیم فرداش مادرشوهرم شعله زرد نذری پخت موقع هم زدن بهم گفت چند شب پیش خواب دیده من بچه دار شدم منم ازش پرسیدم بچه چی بود گفت پسرعینک خلاصه تا اینو گفت جاریم که از من بزرگ تره و یه دختر داره برگشت بهم گفت: بابا مژده یه پسر بیار این مامان کشت مارو از بس پسر پسر کرد یه پسر بیار نسل صادقی هارو از انقراض نجات بدهکچل مادر شوهرمم گفت خب چی کار کنم خواب دیدم دیگه دست خودم که نبود خوابجاریمم گفت همون دیگه از بس بهش فکر میکنی شب میاد تو خوابتمتنظرحالا این وسط منم داشتم میمردم از خندهقه قهه

از همه این حرفها که بگذریم  هزار بار گفتم بازم میگم دختر باشی پسر باشی خودم یه تنه عاشششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششقتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــممحبت

ولی خودمونیم بابایی تم ته دلش دوست داره پسر داشته باشه ولی واسه دخترشم جون میده ها ولی اون ته ته دلش پسریهچشمک

منم امروز رفته بودیم میوه فروشی هوس توت فرنگی کردم به بابایی گفتم اگه پسر میخوای من باید چند ماه قبل بارداری توت فرنگی زیاد بخورما آخه تو کتاب خوندم توت فرنگی احتمال پسر شدن نطفه رو زیاد میکنه بابایی هم برام خریدزبان

راستی از مالزی یه سویشرت نارنجی برات خریدم وقتی رفتم صندوق حساب کنم آقاهه گفت یه دونه که بخرید یه دونه هم مجانی بهتون میدیم همون یکی بخر دوتا ببر خودمونه رفتم یه سورمه ای هم برداشتم شد دوتا سوییشرت سوغات فرنگ!!!!!! برای نی نی آینده ام با اون سره همی هایی هم که از مکه برات آورده بودم الان دیگه کلی لباس داری مامانی بوس

اینم جایزه سوییشرت بالایی

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان
29 فروردین 94 13:51
همیشه به گردش و شادی باشه چه لباسای خوشگلی ایشالله به زودی زود واسه نی نی بپوشونی
مژده
پاسخ
ممنون مامان مهربون چشمات قشنگ میبینه
نیکتا
1 اردیبهشت 94 20:31
_______________¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶ __¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤ __¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶ ¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ _¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶ (♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥) سلام ...وبتون خیلی عالیه راستی به منم سر بزنید اگر با تبادل لینک موافقید ، حتمـــــــــــــــــــــــا خبر بدید تا لینکتون کنم
مامان حلما
2 آذر 94 0:46
همیشه به گردش و شادی باشین الهی اره تا دلت میخواد سفر برو که دیگه این روزا نمیاد
مژده
پاسخ
ممنون عزیزم اره واقعا با بچه سفر رفتن سختی های خودشو داره