زندگی پر از عشق من و همسرمزندگی پر از عشق من و همسرم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
مژانمژان، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

برای فرشته ام

مژده مارکوپولو میشود!!!!!!!

1393/11/18 14:32
نویسنده : مژده
910 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام من اومدم........

بالاخره امتحانا تموم شد البته 2هفته ای هست که تموم شده ها از تنبلی دیر شد دیگهخجالت

قبل از شروع امتحانام یه مسافرت یهویی پیش اومد اول رفتیم سمنان یه شب خونه عموی بابا جوادی بعدش رفتیم سمت گرگان از اونجاهم یه کله راه افتادیم از کنار دریا اومدیم و اومدیم تا آستارا و گیسوم جای همگی دوستان خالی خیلی خوش گذشت بعد امتحانام هم رفتیم مشهد از مشهدم بلیط گرفتیم واسه قشم!!!!!وای سفر تو سفر چقدر حال میده هرچه قدر مشهد سرد بود هوای قشم گرم و مطلوب بود خلاصه که خیلی خوش گذشت کلی هم خرید کردیمخندهخندهخنده

دانشگاهم از این هفته شروع میشه اگه خدا بخواد و جورش جور بشه یه مسافرت دیگه قبل عید میریم که نا 100% قطعی نشه نمیگم کجاچشمک

راستی جدیدا باشگاه ثبت نام کردم دارم میرم زومبا خیلی ورزش شاد مفرحیه ایشالله که لاغرم کنهمتنظر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

غزل , باباییش
19 بهمن 93 9:57
نه بابا .... بعد شونصد سال اومده کل دنیا رو گشته تازه یادش به ما افتاده ... یه سر هم زابل برو تکمیل شه ایرانگردیتون والاااااااااااا ... خوبی ؟؟؟؟ نیستی شدییییییییییییییید.... رمز رو خصوصی میزارم
مژده
پاسخ
به جای اینکه تحویلم بگیری و نازم کنی تشویقم کنی انگیزه بگیرم بیشتر بنویسم همش منو مسخله کن خب من که نینی ندارم چی کار کنم خو
طراح نو
21 اسفند 93 18:59
باعرض سلام وتبریک به خاطروبلاگ قشگتون اگه میخواد خونه تکونی کنید به طراح نو سربزنید طراحی /قالب/.تقوبم.//.صحفه ورودی.اسلایدشو عکس /برای وبلاگ شما فقط با10هزارتومان تخفیف ویژه تا عید. فرصت رو از دست ندهید