زندگی پر از عشق من و همسرمزندگی پر از عشق من و همسرم، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره
مژانمژان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

برای فرشته ام

شعری برای تو

1392/2/13 12:21
نویسنده : مژده
228 بازدید
اشتراک گذاری

عاقبت یک شب از شبهای دور             کودک من پا به دنیا می نهد

 آن زمان بر من خدای مهربان                نام شور انگیز مادر می نهد

 بینمش روزی که طفلم همچو گل      در میان بسترش خوابیده است

بوی او چون عطر پیچ یاسها             در مشام جان من پیچیده است

پیکرش را می فشارم در برم             گویمش چشمان خود را باز کن

 همچو عشق پاک من جاوید باش             در کنارم زندگی آغاز کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

معصومه
14 اردیبهشت 92 9:39
ان شاالله به زودی مامان میشی عزیزم..

راسی کامنتا رو چرا تاییید نمیکنی عزیز







معصومه
11 خرداد 92 11:11
خوو تنبل خان پست جدید بزار دیگه...

ممنون از اسامی زیبایی که پیشنهاد داده بودی