زندگی پر از عشق من و همسرمزندگی پر از عشق من و همسرم، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره
مژانمژان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

برای فرشته ام

تولدم مبارک

1392/2/2 15:41
نویسنده : مژده
295 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مادر، امروز روز تولدمه تو خونه تنهایی حوصلم خیلی سر میره کاش شما پیشم بودی جات خیلی خالیه بابایی واسم کیک خرید فرستاد آقا صفایی اورد قول دادم تا بابایی نیومده توشو نبینم امشبم قراره شام بریم بیرون به مناسبت میلاد با سعادت من!!!!!!!!!زبان

مامانی چند روزی هست که درس خوندن و شروع کرده بابایی بهم قول داده اگه امسال سراسری قبول بشم من و ببره یه سفر خارج از کشور البته بالا ترین انگیزه من واسه درس خودن فقط و فقط به خاطر شما فرشته نازنین هست دوست دارم زودتر لیسانسم و بگیرم تا برای اومدن عسلم اقدام کنم البته جایزه بابایی هم تو بالا بردن انگیزم خیلی تاثیر داشت.

ای خدا یعنی از حس مادر شدن احساس قشنگ تری هم هست؟

آرزویی بزرگ تر ازداشتن فرزند سالم و صالح وجود داره؟

برای پدر مادر هدیه ای بهتر از یک فرشته معصوم داری؟

خدایا عشق من به بچه از وقتی که یادم میاد تو وجودم بوده من تو جنسیت بچم اصلا دخالت نمیکنم فقط ازت خواهش میکنم وقتی خواستم بچه دارشم  منتظرم نذاری یکی از اون فرشته های جیگری بهم بدی.

خدایا چه قبلش چه بعدش منو هیچچچچچچچچچچچچچچچچچ وقت با بچم امتحان نکن لطفا، از همین الان بهت میگم که رد میشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

معصومه
7 اردیبهشت 92 10:54
سلام عزیزم..تولدتون مبارک باشه..
ان شاالله خدا ی نی نی جیگررررررررررری بهت میده ..
خدا هیچ پدرو مادری رو با بچه اش امتحان نکنه عزیزم..